oväntad vänskap

Det blev en powerwalk med Malin efter jobb, alltid lika kul att träffa henne. 
Det är så roligt, för dem flesta är ganska förvånade över vår vänskap. Jag själv är också det, för det är den sista personen jag skulle tro mig själv räkna som en av mina närmsta vänner för några år sedan. (haha, inget ill menat, jag vet att du känner detsamma)
Idag kan jag knappt tänka mig hur det var tidigare.. Sjukt vad saker och ting kan förändras. 
Det finns få människor som förstår mig så som Malin gör och det finns få människor jag verkligen kan prata med allt så som jag gör med henne. 
 
Man är alldeles för bra att dömma, tyvärr. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh fina <3

2012-11-20 @ 08:05:14
Postat av: Anonym

Varför hade du inte kunnat tänka dig att ha henne som närmaste vän? haha! Du är i alla fall en stark människa. Håll huvudet högt!

2012-11-20 @ 10:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0