THIS IS ME

Jag fick en kommentar om att jag skulle skriva lite om vem jag var, jobbar med, bor osv. Självklart ska ni få en liten presentation. 
 
Mitt namn är Maria Filippa Rosenberg. Jag avskyr mitt mellan namn Maria & ska byta ut det till Lizzie som min farmor heter i mellan namn. Min farmor är en av mina största förebilder och även en av mina bästa vänner. 
Jag är 21 år & är född i oxens tecken, med andra ord extremt matglad & envis. Min familj består av mamma, pappa, bror, extrapappa & extra bror. Jag är utbildad frisör och spenderar mina veckodagar på en salong nere i stan som heter Roots. På helgerna säljer jag skor ute på Scorett på Väla. Jag är kreativ, lättroad, impulsiv, spontan,livsnjutare och ganska glad. Saltlakrits är bland det bästa jag vet. För tillfället jag inte ett riktigt bestämt boende, för att vara exakt har jag tre, eller inget alls i Helsingborg. Mitt mål med livet är att leva. Jag lever väldigt mycket för dagen men tycker samtidigt om att ha framförhållning och planering. Om fem år börjar min karriär, är lyckligt gift med den jag älskar mest och bor absolut inte i Helsingborg - det är dagens drömmar. Ska man göra mig arg ska man svika mig, ska man göra mig glad ska man uppmuntra mig. Jag är omgiven av världens finaste vänner och familj, för mig är dem allt. Jag tränar på aktiverum och har ett stort intresse av kost/hälsa - min största förebild är Z. Jag har minst 6 kuddar när jag sover. Jag har en snuttekudde. Mina drömmar är större än mina ambitioner, men ofta det som driver mig framåt. Det finns något efter livet. Jag älskar jul men tänker inte fira den i år. Resor gör mig hög. Jag har gått första ring (ettan) tre gånger. 
 
 
 
 
Ja, där har ni så gott som mig. Något mer ni undrar över? :) Både nödvändig och onödig fakta. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0