Go påsk

Har varit en sjukt härlig påskhelg med för tok för mycket mat och vin. Men vad gör de. I fredags var det hejdåbrunch hos min lilla matte, på kvällen blev jag bjuden på mat hos Daniella som slutade med en utgång. I lördags jobbade jag, storhandlade och var på påskmiddag hos mamma och Niklas. Var helt slut så jag somnade tidigt.. Rolig lördag. Söndagen var det inprincip mat hela dagen då jag spenderade en heldag hos farmor.. Avslutade dagen spontant med hampan, tura och tapas hemma hos mig med goa människor! Mindre roligt igår när vi på 5 personer delat på 8 flaskor vin....

Började dagen med iw kl 8 på gymmet, har heldag på salongen och ska avsluta med tabata och bodypump. Japp, jag kommer vara heeelslut. Ut med påsken nu.. Helt nya tag från min sida nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0