Hatar guld

Som de flesta människor som känner mig väl vet.. Så avskyr jag guld. Tycker det jätte vackert och fint på andra....
Men jag vantrivs så fruktansvärt i guld. Jag mår dåligt när man blandar guld och silver, så skulle jag någon gång bära guld (vilket har hänt en gång) så har jag av mig alla mina vardagliga smycken som jag annars alltid bär.

Detta gäller även mitt hår, jag blir totalt Nojjig när mitt hår blir för guldigt vilket det blev igår när vi färgade de trots att färgen hette "ice"! Där av mitt infall att färga håret klockan 1 på natten....nu har jag smackat på det kallaste man kan komma .. Men det kommer inte hjälpa nu tror jag.
Ingenting stämmer när mitt hår går i guld, då får jag inte till verken smink eller kläder. Haha dagens ilandsproblem minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0