Naprapat & detox

Började morgonen med att vara hos napprapaten. Nu ska jag äntligen få bukt på min axel. (Ni som känner mig vet mitt ständiga gnäll både till vardags och på träningen) Ska gå regelbundet ca 1 gång i veckan. Har fått övningar jag ska göra varje kväll. Ska även meditera dagligen eller gå på yoga en gång i veckan (ja visst.......)

För att få extra fart och rensa ut inflammationen, slaggprodukter och annat som förhindrar cirkulationen ska jag detoxa. Jag ska dricka grönt te 2-5 gånger om dagen, dricka 2-3 liter vatten och även gå på lifes detoxkur som blandas med 1,5 liter vatten som ska drickas i 20 dagar. Sköta kosten och minska på sockret.
Fick även hem mitt kosttillskott igår som är baserat på örter, grönt te, hallonketon, afrikans mango m.m och där kommer jag ta två tabletter dagligen. Så nu kommer jag boosta kroppen ordentligt och antingen springa på toaletten 3 gånger i timmen minst!!! Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var handla du hallonketon?

2013-04-21 @ 14:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0