Vidga vyorna

Igår var jag och Johan på gymmet på förmiddagen, körde crossen och sprang.

På kvällen var det dags för mig att testa ett nytt pass. Inte ett nytt pass på gymet utan ett nytt pass för mig :b
Jag och Malin var på Body Balance. Jag som är vig som ett kylskåp tyckte faktiskt det var roligt. Ska försöka få in ett sånt pass i veckan så man kan bli lite smidigare och mjukare i "musklerna".
Det är dags för mig att våga.
Bodypump, cx, indorwalking och tabatta som är mina "säkra" kort är ingen utmaning längre. Klart att passen är jobbiga och allt blir vad man gör det till. Men jag behöver testa nya saker och utmana mig själv.
Spinning som jag så tvärt sagt nej till, står väl på tur.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0