10 snabba

1. Jag kan inte röra i tidningspapper. Jag kan inte heller se någon annan röra eller "smeka" handen över..
2. Jag är jättejätte lockig i håret men plattar det varje dag.
3. Jag kan aldrig vara utan örhängen, då känner jag mig naken.
4. Jag sover med minst 7 kuddar.
5. Jag sög på tummen tills jag var 10. (Normalt)
6. Jag ÄLSKAR att sjunga.
7. Jag är inprincip halvblind och bär linser dagligen för att se.
8. Jag är väldigt sentimental.
9. Jag har svårt för att vara ensam på kvällar då jag är lite mörkrädd .. Haha
10. Jag mår dåligt om jag bär silver och guld samtidigt. (Jag vet, super ytligt) jag tycker det ser jätte fint ut på andra.
Men alla mina "standard" smycke är i silver, skulle jag av någon anledning bära guld någon dag så tar jag av alla mina vanliga ringar, klocka, armband osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0