kväällning

Efter maten klädde jaag på mig träningskläderna och gick ut en lång runda. Sjukt skönt, tiestos podcast i öronen.
Sen jag kom hem har jag bara legat på soffan och kollat pretty little liars. (JA jag vet jag är sen med den serien, men sjuuukt bra är det ju) Är lite mörkrädd här hemma nu när jag kollar på den, haha. 
 
För övrigt, när jag var ute och gick satt där tre välklädda killar på en bänk. . Det luktade långa vägar att det var något betydligt "roligare" i ciggen än bara nikotin. Det fick mig att inse hur synd det är om människor som tar droger (på heltid/deltid). Tänk att man känner att man måste tillföra med något extra ständigt för att tycka livet är lite roligare. Javisst, vi flesta dricker alkohol men räcker inte de? 
Jag måste vara extremt lyckligt lottad som blir hög på livet genom att uppskatta min omgiving. Men vem är jag att tala? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0