Ett helvete

På måndag finns det INGEN återvändo. Det har blivit alldeles för mycket lyxliv den senaste tiden, med alldeles för mycket vin, god mat & allt annat därtill.

Efter helgen (eftersom det blir kalas hela helgen) så kör jag igång med sträng kost och hårdträning.
Här snackar jag låga kaloriintag... Sallad, kesella och keso kommer vara mina närmsta vänner eller ovänner dem kommande månaderna! Nu ska jag dra det till den yttersta gränsen.
På riktigt! Vill ni vara med? Ska jag dela med mig hur det går, vad jag äter osv?


Kommentarer
Postat av: hanna

Ja! :)

2013-05-02 @ 12:53:42
Postat av: Sofie

Du är verkligen fin som du är! Men absolut vill vi vara med:)

2013-05-02 @ 15:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0