SVAR PÅ FRÅGOR

  • hyr du stol på salongen? ;)
    - Jag hyr stol på salongen ett tag till :)


  •  Var är din rosa träningströja från som du har på bild lite längre ner? Var är weekendbagen ifrån och va kostade den? Hur fick du jobb på fröken ethel? Superbra blogg :) kram
    -Min rosa träningströja/jacka är från H&M. Min weekendbag är från Fröken Ethel och kostar 2899:-
    Dem sökte folk nu när dem skulle öppna en ny butik, så jag lämnade in mitt CV & hade turen att få mitt underbara arbete :) Tack snälla! 
     
  •  Kör du igen med träning så igen?:) vad är din plan & dina mål? Är du och Johan tillsammans? Skoj!

-Jepp, jag har mer eller mindre kört regelbundet med träningen men nu har jag känt att jag vill lägga på en extra växel. Har börjat gå en timme varje morgon innnan frukost och sen försöker jag hinna med så många pass så möjligt därefter. Jag äter bra kost under veckorna och unnar mig lite på helgerna. Tråkigt nog är mitt svar där att bli nöjd, när man nu blir det. Men jag vill trivas med min kropp och må bra. Min plan är nu att fortsätta promenera på morgnarna för att förbränna samtidigt som jag styrketränar på gymet. Jag ska även slänga min våg lååångt för den gör mig knäpp. 

Ja,  nu är jag och Johan tillsammans, jätte kul!! ;D Tack!!! 

 

Min bikini kommer från CUBUS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0