Saknar mina saker :(

Jag har blivit av med så mycket saker. Vissa saker är jag medveten om och andra inte. Vissa har jag lånat ut och andra inte.
Tyvärr kan man inte lita på alla som man tror att man kan lita på.

Jag saknar klänningar, toppar, smycken, väskor, mobil väskor.

Det jag vet på rak arm att jag saknar är:
*min balväska by burin(se bild nedan)
*min hunkydory kofta beige (se nedan)
*mitt mobil fodral från libeskind (som
På bild nedan fast med nitar)
*mitt beige b-belt armband
*rosa h&m tröja med Luva, kort fram lång bak (mönster i Luvan)
*klänning från weekday grå-svart oversize
*guldig klänning från nelly
*tröja creamvit öppen i axlarna från nelly

Detta är bara lite av det jag kan komma på nu.
Men snälla söta ni som vet att ni lånat detta eller något annat som är mitt eller om jag glömt något hemma hos er. Ni kan väl meddela mig.
Där är så mycket som cirkulerar som ja vill ha tillbaka!
Puss på er

Ps förlåt för ett tradigt inlägg men vet inte annars hur jag ska få tag på sakerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0